Skip to main content
Question

RECEBI UMA COBRANÇA ABSURDA, mas não sei como resolver / I received an absurd bill, but I don't know how to resolve it.

• November 13, 2025
  • 2 replies
  • 14 views

Forum|alt.badge.img

My colleague shared a Miro link on the account we use, but he simply created a MEMBER INVITE on LinkedIn so people could view some materials. These people became members, resulting in a charge on my card. What can I do to resolve this? This month's bill was over R$2,000 and next month's will be R$1,500. My card was even blocked by the bank because of the bill. Isn't it possible to cancel this charge and have the amount of R$45 refunded?

2 replies

Forum|alt.badge.img

Eu havia assinado um plano barato para poder compartilhar alguns materiais no Linkedin, igual o pessoal faz. Mas um amigo meu, acabou compartilhando o link para entrar como membro, aí entrou várias pessoas e isso resultou numa fatura de mais de 2k e a de outro mês vai vir com uma fatura de 1k500. Como eu posso resolver isso? Pois o meu cartão pode ser bloqueado devido ao alto valor que foi cobrado

Eca
Mironeer
Forum|alt.badge.img+2
  • Mironeer
  • November 13, 2025

Hi ​@Agência Konverta thanks for reaching out! I have your case converted to a support ticket. You should receive a response shortly.